Sabtu, 17 November 2012

Kanam-kanam: ...Aku La Gia Masuk Surga!




Katekis: “Lapurken bandu man porhanger ah mami tua, maka ikut kam jadi itangkuhken jadi katekumen ibas tahun enda!”

Nini Nitakitakis: “Kai kin katekumen e, tongat?”

Katekis: “Kalak si erlajar ibas Gerejanta. Ije kam iajari erbahan Tanda Silang, Toto Bapa Kami, Sintabi Maria ras Kemuliaan rikut ras kesemalen bage pe ketentun-ketentun Gereja. Adi enggo pagi iangkandu kerina maka banci kam iperidiken!”

Nini Nitakitakis: “Aku enggo metua tongat, lanai bo aku ngasup jadi pertua!”

Katekis: “Labo gelah jadi pertua, mami tua! Adi kam enggo metua, labo totonta, adi ku jah pe kam pepagi banci kam masuk surga!

Nini Nitakitakis: “Adi erlajar ras iperidiken, masuk surga…Adi la erlajar  ras la iperidiken la masuk surga, ma bage tongat?”

Katekis: “Ue mami tua, e maka lapurkenlah bandu maka kam erlajar ras iperidiken me pagin, gelah masuk surga!

Nini Nitakitakis: “E la padah aku erlajar, la padah aku iperidiken gelah ula masuk surga!

Katekis: “Engkai mami tua?”

Nini Nitakitakis: “Aku keleng kal ateku mama tuandu ndube ras ia pe melias kal ndube bangku. Nina ndube nangdangi ia berkat maka leben ia pesikap ingan bangku. Ia ndube la erlajar ras la iperidiken tentu la ia masuk surga. Adi erlajar kari aku ras iperidiken janah masuk surga, ma lanai kami kari jumpa, tongat! Ija kekelengenku e?!”

Katekis: ?!?! (BK).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar